Kasvattajat

Suomalaiset kasvattajat

Seuraavat kasvattajat ovat yhdistyksemme Broholmer Finland ry:n jäseniä ja ovat sitoutuneet noudattamaan kasvatustyössään rodun alkuperämaan Broholmerselskabetin jalostusohjeita. Kasvattajat ovat myös mukana kansainvälisessä yhteistyössä, jossa pyritään yhdessä huolehtimaan siitä, että broholminkoirien kasvatuksen ensisijainen tavoite on terve ja hyväluonteinen koira. Teemme säännöllisesti terveyskyselyitä ja kerromme rotuun liittyvistä terveysongelmista avoimesti. Kannustamme tähän myös yhdistyksemme jäseniä.

Suomeen on muuttanut yhdistyksemme perustamisen myötä useita uusia pentuja eri maista, mm. Tanskasta, Norjasta, Hollannista, Puolasta ja Ruotsista. Toiveissamme on, että saamme luotua Suomeen uuden, kaikin puolin terveen ja rodunomaisen broholmerkannan kansainvälisen yhteistyön avulla ja Broholmerselskabetin täydellä tuella.

Finnish breeders

The following breeders are members of our association and are committed to following the breeding regulations set by Broholmerselskabet in Denmark, the country of origin for the Broholmer breed. The breeders are also taking part in the international cooperation, which aims to ensure that the first and foremost goal in breeding is a healthy and good tempered dog. We make regular health surveys and are open and honest about health problems related to the breed. We also encourage our members to do so.

Several new puppies have moved to Finland from Denmark, Norway, The Netherlands, Poland and Sweden since 2013. With the help of the International cooperation and the full support of the Broholmerselskabet we are hoping to found in Finland a new broholmer base, that in every aspect is healthy and typical to the breed.

Annamaija Bogár

Kennel Hundekunsters
Rövarholmantie 27
21620 Kuusisto, Kaarina